Seminaras „Skaitymo strategijų taikymas įvairių dalykų pamokose“
Penktadienis
Gruodžio 8 d. 13:00 val.
Seminaras parengtas atsižvelgiant į mokinių raštingumo problemas ir Bendrųjų ugdymo planų rekomendacijas. Norėdamas išmokyti skaityti tekstus bet kurio dalyko mokytojas turi ne tik gerai išmanyti įvairias skaitymo strategijas, jis turi būti įvaldęs skaitymo strategijų taikymą ugdymo praktikoje, nuolat tikslingai naudoti įvairią pagalbinę medžiagą (pvz., strategijų korteles, vaizdinę informaciją ugdymo aplinkoje), išmokyti savo mokinius sąmoningai naudotis įvairiomis skaitymo strategijomis ir atsirinkti, kuri strategija ir kada tinka, būti pavyzdžiu ir pademonstruoti įvairių strategijų taikymo veiksmingumą.
Uždaviniai:
- Aptarti Z kartos mokinių ugdymo specifiškumą.
- Išnagrinėti skaitymo strategijas ir jų taikymo taisykles bei galimybes.
- Dirbant su tekstais išbandyti skaitymo strategijų taikymą praktikoje.
Plėtojamos kompetencijos:
Plėtojamos profesinės (mokinių pažinimo ir kt.) bei didaktinės kompetencijos.
Dalyviai:
Ugdymo įstaigų vadovų pavaduotojai, skyrių vedėjai, įvairių dalykų mokytojai
Turinys:
- Temos pristatymas, dalyvių lūkesčiai
- Z kartos ugdymo ypatumai.
- Skaitymo strategijų ir jų taikymo analizė
- Skaitymo strategijų praktinis taikymas dirbant su grožiniu ir dalykiniu tekstu
- Diskusija. Apibendrinimas
Darbo metodai
Individualus, grupių darbas, diskusija, šaltinių analizė
Seminaro lektorė Olivija Saranienė, ŠMM ŠAC įgyvendinamo projekto „Lyderių laikas3“ ekspertė, savivaldybių kuratorė, turinti ilgametę sėkmingo pedagoginio ir vadybinio darbo patirtį, švietimo konsultantė, lektorė, vadovaujančioji mokyklų veiklos kokybės išorės vertintoja.
Seminaro kaina dalyviui - 35 €
(apmokėjimas iš mokinio krepšelio lėšų grynaisiais arba pavedimu).
Seminaro dalyviai gaus kvalifikacinius pažymėjimus.