Vilniaus mokytojų namai
EN

Seminaras „Brandos darbas: pagrindiniai principai ir įgyvendinimas“


MTC auditorija 226 k.
Penktadienis
Spalio 27 d.
13:00 val.

Seminaras mokytojams, planuojantiems vadovauti brandos darbams.

Nuo 2017 - 2018 mokslo metų organizuojamas ir vykdomas brandos darbas, kuris yra prilyginamas mokykliniam brandos egzaminui ir puikiai apgynusiesiems (gavusiems ne mažesnį kaip 9 balų įvertinimą) brandos darbą jaunuoliams suteiks 0,25 papildomo balo stojant studijuoti pasirinktą studijų programą. Ši kvalifikacijos tobulinimo programa skirta plėtoti brandos darbo vadovų mokslinę tiriamąją kompetenciją. Seminaro metu bus analizuojamos metodinės rekomendacijos apie brandos darbo rengimo eigą, mokinio ir jo darbo vadovo atsakomybes, aptariami brandos darbo vertinimo kriterijai. Derinant teoriją ir praktines užduotis seminaro dalyviai gilinsis į brandos darbo temos, tikslo, uždavinių formulavimo ypatumus, reikalavimus brandos darbo aprašo struktūrai.

Uždaviniai

  • Pristatyti metodinius reikalavimus brandos darbo ir aprašo rengimui bei vertinimui.
  • Išanalizuoti brandos darbo rengimo eigą.
  • Sudaryti seminaro dalyviams sąlygas pritaikyti brandos darbo rengimo metodines rekomendacijas praktinėje veikloje.
  • Aptarti brandos darbo vertinimo kriterijų požymius.

Plėtojamos kompetencijos

Žinių ir supratimo įgijimas (teorinė dalis):

  • Turės žinių apie brandos darbo rengimo ir vertinimo eigą.
  • Žinos ir supras reikalavimus brandos darbo aprašo rengimui.
  • Supras mokinio ir brandos darbo vadovo pareigas ir atsakomybes.

Gebėjimų įgijimas (praktinė dalis):

  • Gebės konsultuoti mokinį padedant jam formuluoti brandos darbo temą ir pagrindines brandos darbo charakteristikas.
  • Gebės skatinti mokinių savarankiškumą planuojant ir įgyvendinant brandos darbą, demonstruojantį atitinkamo dalyko ar srities kompetencijas.
  • Gebės fiksuoti ir vertinti mokinio brandos darbo rengimo eigą.

Nuostatų įgijimas (vertybinių, etinių-profesinių nuostatų teikimas ir įgijimas):

  • Plėtos nuostatas bei gebėjimus vertinti mokinio bendrąsias ir dalykines kompetencijas, atsižvelgiant į jo ilgalaikį darbą rengiamą ugdymo procese. Sustiprins atvirumo pokyčiams ir inovacijoms, bendradarbiavimo ir nešališkumo nuostatas.

Turinys

  • Brandos darbo pobūdis ir rengimo eiga
  • Brandos temos formulavimo ypatumai
  • Pagrindinės brandos darbo charakteristikos: tikslas, uždaviniai ir rezultatai
  • Reikalavimai brandos darbo aprašo struktūrinėms dalims
  • Tyrimo etika: mokinio ir brandos darbo vadovo atsakomybės
  • Brandos darbo vertinimo kriterijai

Lektorė Dr. Sigita Girdzijauskienė 
VU Pedagogikos centras Humanitariniai /socialiniai (psichologija).

Seminaro kaina dalyviui - 35 € 
(apmokėjimas iš mokinio krepšelio lėšų grynaisiais arba pavedimu). 
Seminaro dalyviai gaus kvalifikacinius pažymėjimus.

 Registracija internetu



Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: