Vilniaus mokytojų namai
EN

Izraeliečių bendrovės „Iproject“ įgalinimo programų ir didaktinių priemonių pristatymas


226 auditorija
Pirmadienis
Balandžio 29 d.
17:00 val.

Iproject – žinios, kurios keičia

Izraeliečių bendrovė Iproject kuria įgalinimo programas ir didaktines priemones, kurios tiek mokytojams, tiek mokiniams padeda įveikti kognityvinius ir emocinius iššūkius. Šios programos įgyvendinamos ikimokyklinio ir pradinio ugdymo etapais, formaliojo ir neformaliojo ugdymo srityse. Bendrovė Iproject įkurta siekiant padėti mokiniams prisitaikyti prie bendros švietimo sistemos, išmokti reikiamų dalykų savais būdais ir taip pasiekti gerų rezultatų bendroje švietimo sistemoje. Bendrovės tikslas – paprastais būdais padėti kiekvienam mokiniui susidoroti su iššūkiais, kylančiais iš bendros ugdymo sistemos.

Mes tikime, kad norint pagerinti švietimo sistemą, būtina pakeisti klasės struktūrą (mokytojo vaidmenį, santykių pobūdį ir ugdymo priemones).

Iproject įgyvendina šią sėkmingo švietimo visiems viziją teikdama tris paslaugas, kurias sukūrė bendradarbiaudama su pripažintais švietėjais, dėstytojais, terapeutais, grafologais, mokyklų psichologais, grafoterapeutais, pediatrais ir kitų sričių specialistais, kurie mokytojams siūlo sprendimus, kaip pasiekti aukštumų darbe ir įkvėpti mokinius siekti geresnių akademinių rezultatų.

1. Iproject Education – metų trukmės įgalinimo programa švietimo darbuotojams (pradinių klasių mokytojams, darželių auklėtojams, mokytojų padėjėjams, užklasinės veiklos specialistams). Programą parengė švietimo programų rengėjų komanda, turinti daugiau kaip dvidešimt metų patirties įgyvendinant įgalinimo programas tiek formaliojo, tiek užklasinio ugdymo srityse. Šios programos rengėjai ir patys yra praktikuojantys švietėjai, savo rekomendacijas įgyvendinantys kasdieniame darbe.

2. Gnotebook – didaktinių priemonių rinkinys, padedantis šiose srityse:

a) The Genius Notebook – sąsiuviniai, skatinantys vaikus piešti ir rašyti, ugdytis organizacinius gebėjimus, kurie vėliau padės įgyti svarbiausius gyvenimo įgūdžius (atmintis, kalbinė kompetencija ir kūrybinis mąstymas), padedantys gerinti rašyseną ir organizuoti mokymosi eigą, taip pat vienijantys mokyklos vaikus dėl sąsiuviniuose spausdinamų mokyklos logotipų, šūkių ir kitos bendrumą skatinančios atributikos.

b) G’agnosis – unikalus sprendimas, padedantis pedagogams pastebėti psichologines mokinių raidos problemas, suprasti, kuriais informacijos gavimo kanalais vaikui sunkiau naudotis, pasiūlyti priemonių rinkinį, kuris individualiai tinkamas įgalinti vieną ar kitą mokinį, o tam tikrais atvejais ir nukreipti mokinius pas raidos specialistus.

3. Visual Code – bet kurioje švietimo įstaigoje nesunkiai įgyvendinamas, daug lėšų nereikalaujantis sprendimas klasei suvienyti. Jis raminančiai veikia mokinius, padeda susitelkti į mokslus. Sprendimas apima:

a) švietimo darbuotojų instruktavimo programą, kuria supažindinama, su kokiais sunkumais susiduria sensorinio apdorojimo sutrikimų turintys vaikai, kaip tai trikdo jų gebėjimus susikaupti ir sėkmingai mokytis klasės aplinkoje;

b) suteikti kiekvienai švietimo institucijai priemones, kaip pertvarkyti klasės aplinką, kad tai pagerintų kiekvieno mokinio (tiek turinčio, tiek neturinčio sunkumų mokytis, sutelkti dėmesį) mokymosi procesą. Kadangi daugybė trikdžių iš klasės aplinkos pašalinami, visi vaikai lengviau susitelkia į mokslus.

Iproject metodikos veiksmingumą įrodė beveik du dešimtmečius trunkanti sėkminga veikla padedant švietimo darbuotojams pasiekti darbo tikslų, konsultuojant mokyklų direktorius, ugdant įmonių darbuotojus, o taip pat padedant mokiniams išsiugdyti ateities įgūdžius, kurių reikės tolesnėje ateityje, kurios dar net įsivaizduoti negalime.

Iproject programas galima įgyvendinti kaip nacionalines, edukacines ar socialines programas, padedant švietimo sistemoms parengti mokinius neapibrėžtai ateičiai. Iproject programose atsižvelgiama į kiekvieno mokinio individualius poreikius, padedama pedagogams sukurti klasėje komandinę dvasią ir nukreipti ją prasminga kryptimi.

Iproject sprendimai patraukė ne tik Izraelio švietimo bendruomenės, bet ir tarptautinių švietimo ekspertų dėmesį. Apie juos rašė mokslininkai iš Oksfordo universiteto, NYU, College de France ir UCLA (Kalifornijos Los Andželo universitetas). Neseniai Iproject pasirašė sutartį su Jeruzale – nuo šiol ši metodika bus taikoma visose valstybinėse miesto mokyklose. JAV, Vokietijoje ir Kinijoje jau veikia Iproject Education padaliniai.

Pranešėjas: Iproject projekto vadovas Davidas Botrashvilis.

Interneto svetainė anglų kalba: http://Iproject.org/.

Dalyvavimas nemokamas su išankstine registracija.



Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: