Vilniaus mokytojų namai
EN

Seminaras „Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas: geros mokyklos link“


Mokymosi ir informacijos centre, 226 auditorijoje
Antradienis
Lapkričio 29 d.
12 val.

Kiekvienai bendrojo ugdymo mokyklai nuolat besikeičiančioje aplinkoje reikalingas tiek veiklos kryptingumas, tiek reagavimas į nuolat besikeičiančios švietimo sistemos iššūkius, vadovams tikslingai pasirenkant veiklos tobulinimo prioritetus, kuriuos nusistatyti padeda ir veiklos kokybės įsivertinimas. 2015 m. atnaujinta Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių sistema ir jos taikymo metodinės rekomendacijos susietos su Geros mokyklos koncepcijos nuostatomis, kurios aktualios mokyklai, orientuojančiai savo veiklą į pažangą ir nuolatinį ugdymo proceso tobulinimą.

Seminaro tikslas – suteikti žinių apie mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo metodikos pokyčius bei ugdyti klausytojų gebėjimus apmąstyti veiklos kokybės įsivertinimo paskirtį, analizuoti jo naudas ir sunkumus, veiklos kokybės įsivertinimo reikšmę vadybinių sprendimų priėmimo procesuose.

Seminaro turinys:

  • Seminaro uždavinių ir programos pristatymas, dalyvių patirties ir lūkesčių identifikavimas.
  • Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo teorinis pagrindas: veiklos kokybės vertinimo strategijos ir metodologija.
  • Geros mokyklos koncepcija kaip kokybės siekiančių mokyklų veiklos orientyras.
  • Atnaujintas Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo modelis ir rodiklių sistema.
  • Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijos: kokybinio įsivertinimo link.
  • Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo instrumentų atranka ir taikymo galimybės: rodiklių sistemos ir IQES online Lietuva klausimynų atitiktys.
  • Originalių vertinimo tyrimo instrumentų poreikis ir kūrimo galimybės: kūrybiškas kokybinių duomenų rinkimas .
  • Individualaus ir bendro mokymosi refleksija, būsimų mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo procedūrų planavimas.

Seminaro nauda:

  • įgysite žinių apie atnaujintą Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių sistemą;
  • atlikę užduotis gebėsite inovatyviai planuoti mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo procedūras;
  • išmoksite optimaliai parinkti vertinimo tyrimo instrumentus bei įsivertinimo rezultatus panaudoti įstaigos veiklos tobulinimui.

Lektorė: Dr. Jūratė Valuckienė Šiaulių universiteto dėstytoja yra atnaujintos Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių sistemos ir metodinių rekomendacijų (2015) kūrėja. Programos autorė dalyvavo kuriant ir išbandant Bendrojo ugdymo mokyklos išorinio vertinimo metodiką, yra Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo instrumentų koncepcijos ir instrumentų (2010) rengėja, nacionalinių tyrimų: „Mokyklų vadovų ir mokytojų nuomonė bei nuostatos apie vidaus audito paskirtį ir organizavimą“ (2008); ,„Mokyklos bendruomenės narių nuomonės apie mokyklos veiklą matavimo metodikos ir instrumentų atnaujinimas” (2009); projekto „Lyderių laikas“ ilgalaikio švietimo lyderystės raiškos kaitos Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose trečiojo etapo (2015) – tyrėjų grupių narė ir vadovė. 

Seminaro kaina dalyviui - 45 € 
(apmokėjimas iš mokinio krepšelio lėšų grynaisiais arba pavedimu). 
Seminaro dalyviai gaus kvalifikacinius pažymėjimus. 

http://www.mtc.lt/lt/renginiai/renginyssmulkiau/353/-/mokyklos-veiklos-kokybes-isivertinimas-geros-mokyklos-link



Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: